Muhammedyusuf şuan 14aylık.11.ayın sonunda gece beslenmesini kendi bıraktı. Bende artık uyuma şeklini düzenleyip odasını ayırabilirim diye düşündüm. 2ay boyunca salladur yöntemiyle sallanmayı azalttım. Bi gece kendisini yatağa attı ben sallarken baktım yuvarlanıyo yatakta 1saat boyunca dolana dolana uyudu. Bir haftada bu süre 15dkya kadar indi. Sonrasında odasını ayırdım. Şimdi emzirip iyi geceler diyip öpüyorum koyuyorum beşiğe 15-20dkda dalıyor uykuya maşallah 😊 gece belki su içmeye kalkıyo onun dışında uyanmaları bıraktı. Gece beslenmesini ben 10.ayda denedim bıraktırmayı ama başaramadım su versemde bir saat sonra meme istiyodu. Bi gecede değişiverdi her şey şok olmuştum😅