Kızlar bebegim 4. Ay atagında. Gündüz uykuları yok gibi bu aralar. Ama asıl sıkıntım sadece anne sütü alıyor. Bu zamana kadar hiç kaka yapmadığı olmadı. 3 gündüz yapmıyor. Tedirginim. Anne sütü alan bebekte normal biliyorum ama, atakla ilgili olabilir mi?