Ozgesa eğer tarihinden önce dondurduysanız ve aldığınızda direk dondurucuya koyduysanız hiçbir sıkıntı olmaz 3 ay kalabilir fakat alıp bir iki gün dolabın normal rafında bekletip attıysanız büyük ihtimalle koku yapmıştır kullanmayın üzerindeki tarih dondurmadan +4c raf ömrü için geçerli