Asyaipek 3 damla kuzum devit3 verdiler o bizde kabız yaptı monovit var ona geçtik sağlık ocağın da oda varmış ücretsiz aldım ordan
TospikOglusum Asyaipek bizede monovit verdiler memnun musun biz 2aydr kullniyrzds burda çok post aciliyo ya sağlık ocağının verdiği ilaçlar iyi değil diye
Asyaipek TospikOglusum bizde monovit bi şey yapmadı kuzum sadece kokusu kötü mısıryağı gibi kokuyor ☺️
Hanifeikranur Devit-3 içinde paraben varmış kanserojen madde . Bize 4 damla dedi sağlık ocağındaki ebe . Yavrum bir gün yapıyor bir gün yapmıyor önceden kakasını daha çok yapardı ilaçtan mı oldu bilemiyorum . Başka bir ilaca geçmeyi düşünüyorum