elfozyil İlk dozunu hastanede yaptırdık kendileri getiriyorlar. 2. Dozunu eczaneden aldık, tanıdık eczaneydi geliş fiyatına aldık, ama önceki günden konuştuk. Hani eczaneye gidelim de hemen getirirler olmuyo maalesef depodan getiriyorlar almazsanız iadesi de olmadığı için bekleyebilirsiniz biraz