Kızlar merhaba 17 günlük kızım 2 gecedir sabah 8 e kadar uyumuyor aşırı derece ağlaması yok mizmizlaniyor uyumuyor ben sallayınca duruyo tabi yine de uyumuyo 🙄 Doktorumu aradım gaz olabilir dedi Maflor ve simplex damla önerdi alıp kullancam. Kullananlar memnun mu? Veya kimyon 17 günlük bebeğe içerirsem sorun olur mu aklım cok karışık😔 Memede duruyo kızım bu arada sallayınca da duruyo sizce gaz mi başka birşey mi?