Kızlar bir arkadaşım var bebeği 3 aylık asla biberon almıyor mama içmiyor ne kadar mama varsa biberon varsa aldı denedi hiç bir şekilde almıyor emmiyor corona burada çok olduğu için doktora da gitmek istemiyor başına gelen varsa ya da bilen önerilere açığız