mavis82 göğüs pedi kullanıyormusun ben göğüs pedini çok sık kullanıyordum göğüslerim kızarmıştı benek benek ucuda içten içten kaşınıyodu ben kaşırkende yırtasım geliyodu artık ama göğüs pedini sadece gece kullanmaya başladığım zaman geçmişti şuan öyle bir sorunum yok şükür belki seninkide öyledir