Eylulsmom16 dün 4. Ay aşısını oldu oğlum eve geldik 2 3 saat uyudu sonra çok ağrısı vardı galiba çok ağladı susmak bilmedi bir çay kaşığı calpol verdim bebek arabasıyla dolaştırdım dışarıda ateşi olmadı şükür 2. Ay aşımızdada olmamıştı ateş sadece huysuzluk vardı oda akşama geçti şükür