Merhaba sevgili anneler kızım 19 aylık sadece mamayla beslendi doğduğundan beri bir yaşından sonra mamayı tamamen bıraktı sadece kahvaltı yapıyor yemeğini yiyor ama geceleri çok ağlıyor mama diye ne yapmam lazım siz neler yapıyorsunuz gece beslenmesini ne zaman bıraktınız yazar mısınız daha erken mi onu da bilmiyorum uyumadan önce süt veriyorum bu ara da 🙏