Arkadaşlar merhabalar. Belki bilenler vardır yetişkin egzaması icin burada sizlerden de fikir istemiştim ama bicoğu benm bildgmi biliyordu fikir yoktu… Okadar dr a gitmeme rağmen bi bi etkili krem ilac bulamadım etli etmedi. Cok araştrdm netten… Benim parmaklarında vardı ve cok şükür gecti 🤲🏻
Size yaptığımı anlatayım.
İlk önce cami hocasına parmaklarımı okuttum.. Sağolsun oda cizip okudu. Daha sonra prof dr İbrahim saraçoğlunun dut kürünü uyguladım. (netten de bakablrsnz) cok cok etkili oldu… Okuttuğmda cok dua ettim Allahtan geldgne ve gececeğine inandım🤲🏻 dut ise inanılmaz yumuşattı yavaş yavaş ölü deriyi attı… sizlere de tavsiye ederim. İnşallah şifa bulursunuz 🤲🏻 bunları deneyip gecerse aklna gelirsem bana da dua edin 😊🥰