Nergis199 Emzirirken mene uçum çok acımaya başladı .yara falan yok .nie böle oldu ki çok canım ı acıtıyor daha 18 günlüğü z
Ygtaliyldrm Nergis199 eyvah eyvah yara olucak canımm benimde öyleydi 2 buçuk aylık oldukk ben hala çekiyorum hemen önlemeye çalış
MayneymisAltintop Nergis199 gögüs kalkanı varsa hemen kullanmaya başla canım. Bende aynı durumdaydım hemen kullanmaya başladım çok şükür ilerlemedi. Ama bu kadarcık şey bile beni benden aldı
Fadimr Nergis199 benimde öyleydi sonradan yara oluyor lansinoh un silme gerektirmeyen gögüs ucu kremi var baya iyi geliyor sür yoksa daha kötü olucak
Minnosunannesi Nergis199 göğsünü güzel tutamıyor. Meme ucunu bebeğinin ağız kenarlarına değdir ve büyük açtığında kahverengi olan kısmı tutturmaya çalış sadece ucunu değil .
Zeynepppppp Ucunda beyaz nokta gibi sey varsa eger süt kabarcığı diyolar onu sık ve karbonatlı suyla steril et cnim