Ymnsym3455 Emzirirken kullanan varmı? Birde regl olup mu başladınız içmeye ? Yoksa hemen başladınızmı doğumdan sonra ?
Mysunshines17 Ymnsym3455 Ben kullanıyorum,Regl olmadan başladım ,hala basladiktan sonra 1 hafta kadar kanama oldu sonrasında bir daha hiç olmadı
Ayyucebanu Ymnsym3455 ben kullanıyorum kırkım çıkınca kullanmaya başladım adet düzensizliği yapmadı fakat kanama az oluyor
Mervemerveesk Ymnsym3455 doktor bana adet döneminde başlaman lazım ve hiç ara vermeden kullanacaksın demişti
Ymnsym3455 Mysunshines17 bende 3 haftadır içiyorum ilkkez kahverengi lekeler geldi az az acaba reglmi oluyorum dedim olmadım içmeye devam etmelimiyim ? Ben ettim az az geldiğinden 🙄 doktoruma ulaşmak çok güç oyüzden burda kullananlara sormak istedim
Ymnsym3455 Ayyucebanu bende3 haftadır içiyorum ilkkez kahverengi lekeler geldi az az acaba reglmi oluyorum dedim olmadım içmeye devam etmelimiyim ? Ben ettim az geldiğinden
Mysunshines17 Ymnsym3455 ben devam ettim bir hafta kadar sürdü kanama sonrasında ikinci ay gelmedi zaten kanama
Ozlemk81 Ymnsym3455 eczaci bana hic ara vermeden kullanmami soylemisti yani adet doneminde de kullaniliyor
Ayyucebanu Ymnsym3455 içmeye devam edebilirsiniz bana doktorum demişti normal bu şekilde olması diye hiç olmayabilirsiniz veya sık olabilirsiniz yada dengeyi bozmaz vs yan etkileri olabilir demişti ağır bi hap değil diye ben devam ettim korkmadan