ImpossibLe Buradaki postları görünce gözüm korkuyor. Zaten zor bi bebeğim var bu aralar biraz sakinleşti. 3 ay 18 günlük. 4.ay atağı kötü geçmeyen var mı? Yoksa bütün bebeklerde mi düzen bozuluyor tamamen?
Mom078 ImpossibLe Yo her bebeğin Farklı ama 4. Ay atağını yaşamayan yok bence 😁ama bi şekilde oda geçiyor
Burcem ImpossibLe 4. Aya girdik huniyi taktık öyle böyle derken sona geldik şu an 5 aylık olmamıza 4 gün kaldı atak daha çok tavan yaptı 😭 🤷🏻♀️