mzyynycl benim kızımda hiç uyumazdı.şuan 14 aylık hala geceleri uyumuyor.doktoruna sordum”bi çocuk 7 sinde neyse sonrasında da öyle devam eder kreş yaşına kadar” dedi… 😳sanırım haklı.umarım sizinki sonrasında düzelir.allahtan bende uykuyu sevmiyorum.aksi halde dayanamazdım herhalde