ZeynepEceninAnnesii Sidal 15 aylık kızım daha yeni başladım vermeye. Geçen kış zaten küçüktü. Mevsimi geldiği için şimdi veriyorum. 1 yaşından sonra öneriliyor asitli olduğu için alerji ve pişik durumu olmasın diye 🌸
asyasare Sidal asitli oldugu icin pisik vs yapabilir diye 1 yas sonrasi. ancak kizim grip oldugunda 9 aylikken ben 1 dilim mandalina verdim suyunu emsin diye. 3 gun boyunca denedim bir sorun yasamadik. ama yasabilirdikte.
EgeMeva Sidal 10.5 aylık veriyorum ilk verirken korktum ama baktım alerji durumu olmadı arada veriyorum bı iki dilim yiyor