Yesim52 Merhaba kızlar bebeğim 3 aylık sütüm çok azaldı maalesef çoğu öğün mama vermek durumundayım ama verirken çok üzülüyorum. Psikolojim iyi değil . Bu durumu nasıl aşarım .
Ssultannn Yesim52 bende 3 aya kadar arada mama veriyordum sonrasında sadece mama vermek zorunda kaldım sütüm olmadığı için ilk başta mama verirken bende üzülüyordum ama sonuçta elimizde olan bişey değil canım içini ferah tut sütümüz olsa zaten her anne gibi bizde emzirmek isteriz mamada bir besin bebişlerimiz için üzülme o yüzden
asyasare Yesim52 ilk 2.5 ay mama meme sonrasinda sadece mama ile devam ettik. uzulecek bir sey yok. sut yoksa yok hicbirsey gelmiyor elden. bebegin saglikli mutlu huzurlu mu ? onemli olan bu canim. 9 aylik oldu kizim kilosu soylendigi gibi mama aldigi icin cok degilZ az da degil ortalama kiloda. saglikli mutlu huzurlu. gerisi hic onemli degil.
Alvvv Yesim52 niye üzülüyorsunuz ki ya kötü anne yapmaz bu durum sizi napalım canım bazılarının sütü şarıl şarıl bazrılarının az öldürelim mi kendimizi takmayın takınca daha da gider
Canpolat58 Üzülcek bi durum yok canım. Çocuğun doymayıp ağlaması huzursuz olması daha mı iyi. Bende kullanıyorum çok şükür hiçbir sıkıntımız olmadı. Evet ilk başlarda biraz insan üzülüyor ama alışıyorsun yani. Sağlıklı olsun başka bişey istemiyorsun. O yüzden sorun etme yesin yavrucak daha küçücük. 😊
CinarinAnnesiii Benim sütüm o kadar azdı ki en başından beri %90 mamayla besleniyoruz bizde 3 aylığız başta bende çok üzüldüm ama yapcak bişey yok şükür doyuyor bebeklerimiz
Edamete Benim sütüm sadece 2 hafta geldi sonra tamamen kesildi ozaman ben oturup aglamam lazimmm bu bizim elimizde olan birsey degil ki kim kendi cocugunu emzirmek istemez?! Bence yanlis bir düsünce saglikli olsunlarda
EAtlasS Önemli olan bebeğinin doyması, sağlıklı olması.Benimde sütüm azdı git gide azaldı mecburen mama veriyorum. Başta bende çok üzüldüm ancak kilosu boyu gayet orantılı, iyi gidince alışıyorsun yeter ki sağlıklı olsun diyorsun😊
Humeyra1 Uyumuyordu durmuyordu ağlıyordu hep. 4.ay atağında da olabilirdi bilmiyorum.. sütüm de vardı yinede kilo almadı. Cok direttim sütüm var ne mamasi vermicem diye. Şimdi mecburen veriyorum o ay sadece 100 gram almıştı çünkü. Şuan o kadar farkliki uykusu aktivitesi.. hala sütüm var günde 2 defa vermem yetiyor ama o olmadan da olmaz heralde bilmiyorum.. ne kadar cok ağladığımı bilemezsin başım ağrımıştı artik. Ama simdi üzülmüyorum kötünün icinde iyisini vermeye çalışıyoruz. Yapacak bisey yok o daha iyi oldukça sende üzülmeyeceksin zamanla ❤
Adelim 5aylıgız kılomuz hep sınırdaydı sutum hep vardı ama emmek istemezdi ıskence gıbı gecerdı 1aydır mama denıyorum onuda ıstemıyor keske dıyorum en bastan alıatırsaydım artık sutte azaldı ısede baslıcam mama zehır degılkı emzırmekte guzel ama benımkı gıbı olursa emzırme saatınde aglaya aglaya helak olurdum ac ama dıretırdı sadece uykusunda emzırebılıyordum duzgunce