Kızlar bebeğim yeni 14 aylık oldu. Ön iki dişinin yanındaki dişlerde geçen ay ufak siyah noktalar görmüştüm. Diş fırçası ve macun aldım hemen. Yatmadan fırçalamaya başladım ama dün baktığımda dişin birinin arkası oldukça siyahlaşmıştı. Çok çok üzüldüm. Daha şimdiden böyle çürürse 5-6 yaşa kadar napıcaz?
Gece beslenmesi devam ediyor. Gün içinde şekerli sayılabilecek meyve yiyor veya minik petibör bisküvilerden var onu veriyorum eline çok ağlarsa o kadar.
Yaşayan var mı? Diş hekimine mi götürsem?