Kızım 8 aylık park beşiği var ama sallanmasindan hiç memnun değilim yeterli gelmiyor uyumuyor onda şuana kadar hep bebek arabasında ileri geri yaparak uyudu ordan besigine aldım uyuyunca ama artık hem kendini atıyor hemde uyanınca oraya al oraya koy sürekli sürekli bana zor geliyor gece uyandığında da en azından beşiğinde sallayarak uyusun istiyorum var mı guzel sallanan beşik öneriniz birde alt kademesi de olması lazım mağlum 8 aylık artık