Bebeğim 11 aylık olcak,yaklaşık bir buçuk aydır ek gıdayı zorla yediriyorum aç olsa bile ağzını sımsıkı kapatıp açmıyor,zorla vermeye çalışınca ağlıyor,sonra ben ağlıyorum, başına gelen varmı,zayen zayıf bir bebek iki aydır kilo almadı,kafayı yemek üzereyim, yemek saati gelecek diye ödüm kopuyor