Arkadaslar şimdi benim kızım gündüz emiyor uyuyor kalkıyor emiyor uyuyor gayet iyi ama akşam üstü saat 4 ten sonra emziriyorum uyumuyor sürekli emiyor sürekli emdigi için süt birikimi olmuyor süt hemen gelmediği için de kendini sıkarak aglıyor mememle kavga ediyor sag sola çekiştiriyor tekrar istiyor tekrar aynı şeyleri yapıyor valla anlayamıyorum neden boyle 1.ay 24 günlük geçen hafta oyle kontrole gittim acabaa doymuyor mu diye kilosu cok. İyiydi 4.800 olmuştu ama bu yaptıgı davranışı anlayamadım uyumuyor da huzursuz ama istedigi halde emmek mememle kavga ediyor valla çözümü olan var mı