Ben muz yalattım mesela.Çoğu kavanoz mamanın elbette kavanoz mama çok da iyi değil ama üzerinde 4.aydan itibaren yazıyor.Doktoruma da söylemiştim muzu ucundan küçücük dokundurdum diye.Böyle kaçamaklar yapmıştım ne yalan söyliyim :) Zamanında başlamak en güzeli.Zorundalık olabiliyor ama bazen doktorlar biraz daha erkene alabiliyorlar.