Sabah kızımı sağlık ocağına götürdüm. Kızım biraz tombik ama ayına göre normal çok iri bir bebekte değil. Neyse aile hekimi 6. ayda ek gıdaya geçince mamayı bırak tamamen kendi yemeklerinizden ver dedi.
Uzmanlar 2 yaşa kadar anne sütü yoksa formül süt demiyor mu? Doğrusu, olması gereken bu değil mi? Mamayı bırak verme diyen bir doktor sonuçta. Bizim doktor mu sıkıntılı yoksa var mı böyle bir şey. Kızım 5 ay 8 günlük bu arada