Asssli tabiki de mantıklı. Saçma birşey olsaydı göbek fıtığı için kemer olmazdı değil mi? Kemerin de mantığı aynı. Göbek deliğine gelen yerde sankı para varmış gibi. Biz kemer bulamamıştık doktor 1 lira bantlayın demişti. Güzelce dezenfekte edin beze sarıp bağlayın bişey kaybetmezsiniz. Yoksa ağladıkça ıkındıkça dışına çıkıyor daha kötü olmasından iyidir