Umudum38 Sağlık ocağından aradılar cuma günü aşımız varmış ama içeriğini soramadım musayit degildim yaptıran var mı aceba..? Ne aşısı ki bu
Biricikkk Umudum38 iki koldan bı tane de oral 3damla damlatiyorlar çocuk felci Ve difteri tetanoz boğmaca koldan hepatit a ağızdan yapılıyor bir buçuk yas asisi
Pcoslubiranne Umudum38 18 ay asisi o.Kendiniz gitseyniz ya 18 aylik olunca.Gitmediginiz icin aramislar muhtemeln son gündü. Aşı araliklari var ona gore saglik bakanligi takvim hazirliyor siz gitmeyince aramişlardir.
Umudum38 Ikrazumra19 18 ay 20 günlük canım 19 oldu sayılır geç mi kalınmış olur şimdi ki bugün aradılar daha
Umudum38 Biricikkk buradaki duyduklarimdan sonra aşı yaptırmaya da korkar oldum siz yaptırdınız mi aceba.
Biricikkk Umudum38 ne duydunuz acaba ben duymadım ama yapmayanlara kıyaslama yaptım biraz mantık çerçevesinde düşündüm ve caz geçmiştim yaptırmaya ama en son hepsini yapmstm bu da olsn dedm
Umudum38 Pcoslubiranne aşı takvimine baktım da ebe 29 Ekim yazmış ama tatil olduğu için cuma çağırdı bence o yanlış hesaplamış.