Hohomoromu Eymenneri Ben de kısmetse doğduktan kısa bir süre sonra yaptırmayı düşünüyorum büyünce zor olur çünki etrafmda erken aylarda sünnet ettiren kim varsa ameliyathane soğuk çocuk hasta oluyor diyor sizde de oldu mu 😒
Eymenneri Hohomoromu ben giremedim canım ablam eşim girdi soğukmuş ama eve geldikten sonra uyuşukluğu geçince yıktı ortalığı ağlamaktan ozman da terlemiş de olabilir biraz öksürük oldu bugün 2.ci günümüz artık ağlaması kalmadı çok şükür
Hohomoromu gamzeli21 Bizim dogum nisan da zaten 1 -2 ay gecene kadar havalr biraz daha ısınır bende korkuyorm çünki çocugun hasta olması büyüklerin hasta olmasndan cok cok daha zor 😒