Sağ göğsümün ucu bi3kaç gündür ağrıyodu. Dün gece bebeğim emerken çok canım yandı. Uyudum 15-20 dk sonra uyandım ki mememde müthiş bir ağrı, üşüme halsizlik. 39 derece ateş. Yurtdışındayım ve coronayım. En az bir hafta evde izolasyon süresi var. Bana yardım edebilecek olan lütfen yazsın. Hastaneye gerek kalmadan geçireyim evde. Akşam sıcak duş yaptım taraklw taradım sağdım. Halsizliğim devam ediyo, ateş te inip çıkıyo.