Asliark Kizlar dogumdan sonra 40 imiz ckinca kontrolde smear testi aliniyo mu arkadastan duydum 1 haftaya 40 im cıkıyo agrili bir islem mi sezryqn oldugum icin alttan muayene olmadim
Unknown Asliark Muayene ederken smear testi de alıyorum deyip 10 saniyede aldı. Ben neyin nesi bu demeden bitmişti. 😁
Mervemerveesk Asliark benden alındı, rahim ağzı kanseri için yapılan bir test ve bence önemli. Sürüntü örneği alınıyor vajinadan, ağrılı acılı bir işlem değil
Unknown Asliark Vajinal muayenenin gerginliğinin yanında hiç bir şey. 😐 Sizde kendinizi çok kasmayın ağrı olmaz. 🙃
hunilimomm Asliark ben normal doğum yaptım doğumdan 5 ay sonra başka bisey için gitmiştim o zaman yaptırdığında gecen yaptırdım hiç korkulacak acılı bisey değil bir dk bile sürmüyor
extraordinarymom Asliark evlendiğimden beri 6 ayda 1 veriyorum düzenli. Doğumdan sonra da verdim. Ağrılı bir işlem değil. 3 snlik bişey zaten. Rahim ağzı kanseri taraması için çok önemli, ihmal etmeyin lütfen 🙏🏻