AybarsMommm Kızlar selam bebeğim 1.5 aylık sadece anne sütü veriyorum 40 ım çıktıktan 6 gün sonra tekrar kanamam oldu yani adet görmeye başladım sanırım. Sütüm de çok iyiydi acaba adetten sonra azalma veya kesilme olur mu bir bilginiz var mı bu konuda
elif-emirinannesi AybarsMommm benim de 40ım çıktıktan sonra 10 gün içinde adet oldum düzenli geldi bu ay gecikmeli gelmesine rağmen sütümde eksilme olmadı. Adetli iken azalma oluyor düzenli emdiği için tekrar geliyor.
OzgE_K AybarsMommm benim 40 ım çıktı adetim başladı. Sürekli düzenli olmaya başladım 4 aylık oğlum sütüm ilk iki ay yok denecek kadar azdı mama veriyordum ama sonradan arttı şimdi sadece anne sütü alıyor azalmıyor tersine bebeğin büyüdükçe artar ihtiyacına göre
AybarsMommm elif-emirinannesi teşekkür ederim canım sanki bana azalmış gibi geliyor ama adetliyim şuan o yüzdendir o zaman . Ayy içim rahatladı vallahi dert ediyordum iki gündür😁