Merhaba arkadaşlar 👯♀️ 3aylık bebeğim var bu zamana kadar gündüz uykumuz yoktu gece uykularımız güzeldi şimdi ikisi de cok yorucu bi hal almaya başladı bebeğimi sallayarak uyutuyorum doktor yavaş yavaş yatağına koy uykuya dalsın dedi ama asla dalmıyor gündüz uykusu en fazla yarım saat bebeklerinizi nasıl uyutuyorsunuz tecrübeli anneler bi aydınlatabilir misiniz 🐥