Deletedmom44 Oğlum 2 ay 10 günlükken 2. ay aşısını yaptırdım, baş çevresi 41.5 😯çıktı doğduğunda da 38 di zaten ırsi sanırım karı koca biz de koca kafalıyız🤣hemşire bıngıldak kapanmak üzere dedi içim rahat etmedi ertesi gün çocuk doktoruna gittim, baş büyümesi devam ettiği müddetçe takılmayın bebeğiniz gayet normal, dedi.