Merhaba anneler Oglum 5 aylık Suan 3 aylıkken rotavırusun 1.ci dozunu yaptırdım 1 hafta sonra yüzünde boynunda kızarıklıklar başladı kakada mukus ve kan doktora gittim süt proteini alerjisi var dedi diyet yap dedi 2 hafta yap düzelmezse gel dedi yaptım fakat şikayetler devam etti kaka testi kan testi yapıldı temiz çıktı ben hala devam ettim diyete sonra devlete goturdum ordakı doktora anllttm dedıki Burdada aleerji testi yapalım birde gastronoloji ye götür randevu alıp goturcem ama biraz korkuyorum Oğlum için dünde rotavirüsün 2 .ci dozunun yapılması lazımdı saglık ocagındakı doktor alerjısı var kendı doktoruna götür dedi götürdm doktor yapmayalım kanama artar dedı istersendw yaptr dedı ben yapsaydık falan diyince sonra korktum yaptrmadm eve geldım pişman oldum yaptrmadıgıma ek gıdaya geç dedı 2 haft sonra ne yapıcagımı sasırdım ilk annelik tecrübem fazla bılgım yok arastırıyorum qma yetmıyo sizce bugun gidip yaptrsammı 2.ci dozunu asının
-