Yagmur1 Merhaba kızlar elinde lierac çatlak kremi olan var mı kullanılmamış uygun fiyata verecek belki elinde fazla olan vardır 🤗
Seldademir Yagmur1 3 sefer sadece sürdüm sürmedim yani çünkü çatlağım oluşamadığını farkettim . Ücret ne verirseniz ben pahalı almıştım hatta yanında meme ucu kreminide gönderebilirim lazımsa ☺️
Gul-bsr Seldademir merhaba krem hala mevcut mu ve satıyor musunuz birde son kullanması geçmiştir değil mi artık