Merhaaba 2 aylık bebeğim var sürekli ıkınma yaşıyor kaka yapana kadar ıkınması geçmiyor normal kaka yapıyor ama yapana kadar hep inlemeli sap simplek ve biagia kullanıyorum ama fayda etmedi yaşayan varmı baska bi sıkıntısımı var doktor normal oldugunu söylüyor ama cok rahatsız oluyor.