Kubraklc biz de ayni durumdayız bizim alerjimiz vardı su an geçti. Ondan saniyorduk en son testlerde alerjinin bittiğini ogrendik. Cocuk doktorlarina soruyorum yediklerine dikkat et hangi besinler gaz yapiyo gözlemle diyolar. Bu da mümkün değil ben calisiyorum gündüz bakıcısıyla. Çölyak olabilir o olabilir bu olabilir araştırılması lazım üniversite hastanesine gidilmesi gerekiyor diyolar. En son gittiğim doktor her şeyi denemişsiniz bi de reflü ilacı vereyim deneyin belki işe yarar dedi. Ben artik kaderime razi oldum geçeceği günü bekliyorum 😢