OmerAlp03 Arkadaşlar 5 aylık bebeğim var geceleri çok sık uyanıyor ve emdikten sonrada hemen uyumuyor hep mız mız 2-3 çay kaşığı rezene yada iyi geceler çayı versem zararı olur mu en azından 1-2 aksam versem belki sonra alışır 😔😴😴
Evrem_46 OmerAlp03 benim bebegim 2 aylık gaz sıkıntmız cok fazla doktorumuz 3-4 cay kasığı rezene verebileceğimi söyledi
Kusursuzhata Direkt rezeneyi verin bence o çayların içindeki şeker oranı çok fazla İnternete var incelemesi
OmerAlp03 rezene olarak aktardan mı alayım yoksa milupa ve humananın rezene çayları var onlardan mı vereyim arkadaşlar 😔
Ecem33 OmerAlp03 bence rezeneyi aktardan direk alman daha faydalı bence kuzum o çaylar bende pek işe yaramamıştı