NurayHazal Kızım 3aylık ne araba da ne seslerde susmuyor. Ağlarken komaya giriyor. Gündüzde aynı bütün gaz ilaçlarını denedik ama ne fayda. Gazını çıkartıyor. Başka ne olabilir
Egeninannesii NurayHazal süt alerjisi olabilir mi acaba bende kolik olduğunu düşünmüştüm başta ama alerjisi varmış. Belirtilerini takip edin bence
Mila01 NurayHazal GAİTA İSTEYİN BİZE NÖBETÇİ DOKTOR GAZ DEDİKİ KIZIM HİÇ BİR ZMAN GAZLI BİR BEBEK DEGILDI BAKTIK OLMUYOR KUSMA AGLAMA KRIZLERI GAİTA İSTEDİ VE AMIP BASLANGICI CIKTI ALLAH KORUSUN AMA EN ÖNCE TAHLIL VERIN
ikikizannesi kolik bebeklerin ozellii genelde hergun ayni saatler arasinda kriz gecirirler bnmkide oyleydi kac tane dr gpturdum icimden kesin bi hastaligi var derdim ama sonuc kolikmis etinden et kopar gibi bagirirdi uykuya dalamaz yarim saatten uzun uykusu olmazdi sadece memede sakinlesir kolik zamanlarda memeyle kavga ederek emerdi sonuc 4 yasinda hala huysuz fistigim
Mila01 NurayHazal LACOSIT KUMESI VAR DENDI AMIP BAŞLANGICI OLUYORMUŞ ANTIBIYOTIK VERDI GEÇTİ ŞÜKÜR SÜREKLI AGLAMA KUSMA GAİTA TAHLILI YAPTI CIKTI BAYA OLDU SUKUR IYIZ SIMDI