Aysgl1 Bu uyku sorunu nasıl çözülür bende bilmiyorum, 21 aylık memeyi bırakalı 2 ay olacak hala her gece 2’de falan uyanıyor ya da 3’te bu saatlere kadar uyumuyor 🤷♀️ şuan da 4’ten beri sallıyorum uyumuyor kaldırıyorum salla diyor uykusu var dalamıyor, güya memeyi bırakınca sabahlara kadar deliksiz uyuyacaktı 😢 öyle diyorlardı 🙄