Bebeğim aşırı gazlı bilen bilir post acip dururum 😂 ayakta salliyoruz 2 bucuk aylik ama başka çaremiz kalmiyor ikinan bir bebek sürekli yada sanci girince bi anda çığlık atip ağlamaya başlıyor sabah aksam aynı huzurlu uyudugu olmuyor kundak yapip sallayinca duruyor sadece ama yorulduk sallamaktan ayaga kalkamiyoruz birakinca bağırıyo ne yapabilirim baska sakinlesmesi zor gazin bitmesini mi beklesem geç mi kalirim