3 ay 5 günlük ikizlerim var aksam 9.30 da son beslenmelerini yapıyorum (anne sütü+mama gidiyoruz 9.30 da mama veriyorum ) normalde 9.30 da yediklerinde 1-2 gıbı tekrar uyanırlardı ama 2 gundur 3.30 da kalkıyorlar normal mi? Yedıkten sonra uyumaları 10-10.30 u buluyor tabi gündüz uykuları kısa kısa da olsa bi çok kez uyuyolar sabahlarıda uyuyolar yemek için uyanıyolar ama gecelwrı cok yemıyolar sabah 7-8 gıbı çok yemek ıstıyolar sonra tekrar yatıp 9.30 gıbı uyanıyolar tamamen..Çok uzattım aanırım ilk annelik deneyimim 🙈