Merhaba arkadaşlar hayırlı geceler 2 aylık Bebeğim gündüz uyumuyor meme ağzımda dursun istiyor 2 emip öyle uyukluyor gecede çok zor uyandırıyorum en fazla 10 dakıka emıyor 4 saatı gecirmemeye çalışıyorum uyandırmasam kendide uyanmıyor acaba acıkmıyor mu bugün 2.ay aşımız vardı aç olsa ağlar zaten kilosu boyuda gayet yerinde dedi