Defneyasemin Bebeğim 4 aylik oldu fakat hala emzirirken göğüslerim cok acıyo varmi bunun bi caresi geceleri emerek uyuyo cok canım yanıyo aynı durumu yaşayan varmi
Berna_karaca Defneyasemin 7 aylık olmak üzereyiz göğüslerim yarıldı nedense 1 ay öncesine kadar bişey yoktu emzirmek işkence resmen
Papatyaseverrrr Defneyasemin aynen benimkide agriyor ve bizde 4 ayligiz mastit falanda degil emerken aciyor emmezkende sizliyor
Filizderit Defneyasemin dogru pozısyon rmzırdıgınızden emınmısınız cunku acımaması lazım baya olmus ben 45 gunlugum ama cok sukur rahat artık acımıyor
Zeynepinannesiii Defneyasemin benim denediklerim ve faydası olanları yazıyorum. Göğüs kalkanı kullanın. Ya da sutyen bi süre takmayın. Lansinoh surun serbest bırakın iyileşiyor. Benim arar ara yara olur öyle yapıyorum kalkan takamazsam da serbest bırakıyorum öyle geçiyor başka gecmiyordu
Defneyasemin Berna_karaca çok zor bi durum ya benim gözle görülür yara vs yok sadece acı var emzirmek keyifli denirdi fakat ben o keyfi hic alamadım