__aliceee Bebegım 20 aylık artık benı cok yoruyor şu meme olayı.. tek avantajı emerek uyuması pekı memeden kesersem nasıl uyur cesaret edemıyorum cunku meme dısında hıcbırsekılde uyumuyor benım gıbı olan varmı aranızda ne onerırsınız?
Mom091 __aliceee kandırarak ayakta sallamaya çalışsanız? İnanın memede uyumasından daha iyi. Ben 9 aylıktı zorla alıştırmıştım. Benim kızımda sadece memede uyuyordu. Hoş, ayağımda sallayıp uyutuyorum ama sabaha kadar emiyor sürekli
Ftmvrs13 __aliceee benim kızımda emerrk uyurdu memeden kesince ya kendi kendine uyuyor yada arada destek verip sallıyoruz
Umay2020 __aliceee benim bebeğimde 7 aylık olacak, meme dışında hiçbir şekilde uyumuyor. Benim de kaygım işe başladığımda nasıl uyuyacak😞
seydaac __aliceee 25 ay emerek uyudu kızım. 25.ayda emzirmeyi tamamen bıraktırdım. Şimdi yanına yatıyorum uyuyor. İlk birkaç gün zor oldu sadece sonra hemen alıştı. Bazen de gelip kucağımda sarılıp uyuyor. Benim de en büyük korkum nasıl uyuyacağı idi ama zor olmadı.