Bebeğim 14 aylık geceleri çok sık uyanıyor yarım saat aralıklarla bazende saat başı gündüz uykusu kısa doktorumuzun tavsiyesiyle atarax verdim dört gün uyumadı bıraktım vermeyi buna rağmen uyumadı vicdanım asla rahat değildi verirsen ama mecbur kaldım uyuması için sabrım tükendi çok aşırı yoruluyrm artık bu saat oldu hala salliyrm düzelir mi uykusu doğduğunda. Beri uyku yok gece denemediğim şey kalmadı bir umut var mı