Mysunshines17 Filizz66 Merhaba öncelikle geçmiş olsun nasıl bulas oldu size acaba pozitif birinden mi geçti öyleyse temasinizdan kaç gün sonra belirti başladı
Zeyno42 Mysunshines17 merhaba kuaföre gtmistim tel orda iki saniye maskemi indrdim 5.gun basım.agrimaya başladı bugün 7.gun
Filizz66 Mysunshines17 hiç bilmiyoruz canım biz büyün aile ve görümcemler toplamda 13 kişi korana olduk kimden geldi bilemiyoruz ne zaman aldık onuda bilmiyoruz ama sırayla hepimize geçti
Mysunshines17 Zeyno42 İnşallah değilsinizdir,insan korkuyor artık her seyden hele ki konubebek olunca çok çok geçmiş olsun
Mihrimahimmmmmm Mucizem_0809 bnde o haldeyim yavruma esime bakmak zorundayim ama ben nsl dinlenicem kimsemizde yok😔
Mucizem_0809 Mihrimahimmmmmm aynen ama korona olduysam kimseyr bırakamam ki yavrumu grip salgınıda var diyolar inşallah öyledir
Melek_43 Zeyno42 pazartesi eşime yapıldı baş agrisi boğaz ağrısı eklem agrisi vardi testi pozitif cıktı
Mucizem_0809 GoGirl anladımm şuan ateşim tat ve koku kaybım yok baş dönmesi eklem ağrısı halsizlik var bi gideyim test yaptırayım diyorum bi diyorum çocuğu sokma oraya 😔🙄