Merhabalar 2 yaşında yeğenim var ben bildim bileli bebeklikten sonra asla geceleri uyumuyor 3 4 daha da ilerisi oluyor uyutmaya kalktığın zaman da çığlık çığlığa asla susmuyor asla bu durumu yaşayan oldumu varsada düzene oturdumu nasıl oturdu artık korkmaya başlıyoruz hem kendisine eziyet hemde anne babaya