Ssevilay Benim kızımda o dönemlerde yapmıştı memeyı almıyor süreklı aglıyor huzursuzdu dr kaka tahlili istedi önemli bir sey cıkmadı ama tam hatırlayamıyorm aklınızda bulunsun kulaklarına bogazına kaka tahılıne muhakk baktırın derim çünki 3 aylık bebişte başka ne olcak 😊💙👣