Perizekaliyim07 Merhaba güzel anneler. Bebeğim 2 ay 15 günlük. Akşam yemeğinde ıspanak yedim yoğurtlu. Bugün bebeğim akşamdan beri ağladı ve yeni uyutabildim. Ispanak gaz yapıyor mu ? O yüzden mi huysuzlandı acaba ?
Perizekaliyim07 Mina0607 evet hep dikkat ediyordum. Bugün akşam ablamlara geldim yemek için ihmal etttim. Bebeğim akşamdan beri ağlıyor. Daha yeni uyutabildim. Ama uykusunda bile ağlıyor şuan gözleri kapalı
OzgE_K Ispanak değil ama yoğurt yapabiliyor sarımsaklıysa da yapmış olabilir zeytinyağının içine kimyon koyup kahvaltıda akşam yemeği yanında ekmek bandırıp yiyin doktor önermişti bana hem süt artırıyor hemde gazı alıyor
Perizekaliyim07 OzgE_K sarımsaklı yoğurt vardı üstünde ıspanağın. Tavsiyenizi uygulayacağım teşekkür ederim 🙏🏻