Anneler çok salakca bır şey yaptım bugun . Ogluma yanlışlıkla eksımız şutunu verdım saate bakmadım bende uyumuşum yanına uyanınca dırek onu verdım oda azcık ıcmıs ya . Ama çok endıselıyım bır şey olurmu . Okadar kotuyumkı su an lütfen basına gelen varmı