sirdaass Seymacetin benim kuzım 4200 dü ben 2 numaradına geçtim yine lastik izleri oluyo ama 1 numara kadar değil lastik kesme olayı mantıklı geldi ama bu seferde sızma olur mu bılmıyorum denemek lazım